PRVNÍ KURZ ZDOBENÍ PERNÍČKŮ - 23.2.2014

Hezký den všem!

V neděli 23.2.2014 proběhl první (doufám že ne poslední) kurz zdobení perníčků. Sešla se mi doma moc fajn společnost a jsem moc ráda, že měly tu odvahu vyzkoušet kurz právě u mne!

Kurz probíhal od 12 hodin a každá účastnice měla k dispozici svou sadu perníků, některé trochu předzdobené, abychom mohly zkoušet různé techniky zdobení. Všechny byly moc šikovné, takže jsme myslím za to odpoledne udělaly kus práce. 

Největším problémem se nakonec ukázala výroba papírového kornoutku na zdobení :-D kterým jsme začínaly náš kurz. Ale i tento problém byl nakonec zdárně překonán a mohlo se začít zdobit.

Děvčata si vyzkoušela konturování a zdobení a začištění kraje perníčků, zdobení na perníčky s glazurou a také vytvoření mřížky se vzorem.

Nakonec si každá ozdobila a slepila jarní svícínek se svíčkou ze včelího vosku a ten si stejně jako všechny ostatní své výtvory, odvezly domů.

Jako pozornost pro každého jsem na památku zhotovila srdíčko s datumem konání kurzu.

 

Musím se přiznat, že jsem z toho prvního kurzu měla docela strach, protože zatím jsem v tomto směru pracovala jen párkrát s dětmi ze školy, kam chodí mé dcery. Ale jsem ráda za tuto zkušenost a těším se, že si ji brzy zopakuji. 

 

Samozřejmě díky této zkušenosti dojde i k některým změnám a snad i vylepšení, aby kurz byl pro účastníky ještě příjemnější a přínosnější!

 

Těším se tedy na další setkávání, nejen u mne doma.

 

Krásné už skoro jarní dny přeji všem!

Lucka