Podmínky prodeje

DORTY, ZÁKUSKY, CUKROVÍ

Objednávky na tyto výrobky přijímám telefonicky, osobně nebo e-mailem. Při objednávce e-mailem ale požaduji  minimálně telefonické potvrzení. 

V případě objednávek svatebních dortů a zákusků je nutné osobní setkání, kde všechno podrobně dohodneme a sepíšeme.

Všechny výrobky si zákazník vyzvedává osobně v místě provozovny (adresa v kontaktech) v dohodnutém termínu. Dorty jsou umístěné na ozdobných podložkách a v krabicích. Zákusky předávám v papírových cukrářských krabicích, stejně tak cukroví a svatební koláčky. 

Cukroví a svatební koláčky se objednávají na kg.

Zákusky se objednávají na kusy, vzhledem k tomu, že výroba je zakázková, je stanoveno minimální množstí 10 ks od druhu.

Dorty - zákazník by měl mít představu jak asi velký dort si přeje, případně pro kolik lidí je určen. Předem je dohodnutá i přibližná cena. U potahovaných dortů není možné stanovit přesnou cenu, neboť výsledná váha se může mírně lišit podle náplně, zdobení atd. Rozdíl oproti dohodě ale nebývá větší než + - 0,5 kg.

 

Při uzavření objednávky je požadována záloha 50% z ceny. V případě že zákazník zruší objednávku více než týden před termínem dodání, je možné zálohu vrátit v plné výši. Pokud je objednávka zrušena méně než týden před předáním, je účtován storno poplatek 15% z celkové ceny. Pokud si zákazník objednávku nevyzvedne, záloha se nevrací. Pokud objednávku musím zrušit z vážného důvodu já, tak samozřejmě vracím plnou zálohu. 

Doplatek v hotovosti je požadován při převzetí zakázky.

 

 

 

PERNÍKY A PERNÍKOVÉ DEKORACE

Všechny výrobky jsou dodávány zabalené v celofánu.

 

Pokud si objednáte cokoliv z menších dekorací, nebo vánočních ozdob, pošlu Vám balíček s příplatkem za křehké, Českou poštou s poštovným dle platných tarifů ČP.

Při objednání prostorových perníkových dekorací je nutné osobní převzetí na uvedené adrese v domluveném termínu. Perníkové dekorace jako chaloupky, sáně a prostorové svícny jsou velmi křehké a České poště nedůvěřuji natolik, abych si je  troufla poslat. Takže upřednostňuji osobní odběr. Další možnosti předání najdete vlevo v kolonce Dovoz.

Pokud jsou perníky posílány poštou, informace o odeslání balíčkou je zaslána e-mailem a balík by měl být doručen do 3 dnů od odeslání. Pokud se tak nestane, je nezbytné o tom ihned informovat prodejce.

 

  • Dodací lhůta u dekorací je 2-3 týdny, termín dodání může být určen individuálně podle dohody se zákazníkem
  • Potvrzení objednávky

  • Objednávku je nutné provést písemně e-mailem i po telefonickém hovoru ohledně objednávky. Potom je během 24 hodin objednávka potvrzena e-mailem a zaslány podklady pro platbu (pokud bude zboží hrazeno předem)

 

  • Zrušení objednávky

  • Objednávka může být zrušena ze strany zákazníka i dodavatele až do potvrzení objednávky dodavetelem a to bez udání důvodu. Je-li objednávka zrušena dodavatelem je uveden i důvod, proč není možné objednávku potvrdit (velké množství objednávek, zakázku není možno v daném termínu splnit apod...)

 

  • Způsob úhrady

  • Kupní cena zboží může být uhrazena několika způsoby. Zboží je možné zaplati v plné výši hotově při převzetí zboží, nebo platbou předem bankovním převodem. Způsob úhrady prosím uvést v objednávacím e-mailu. Potvrzení o platbě bude dodáno s fakturou v balíčku nebo při osobním převzetí

 

  • Převzetí zboží
  • Zákazník je povinen prohlédnou si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží. V případě jeho poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
  • Dojde-li k poškození zboží před jeho převzetím zákazníkem, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny výrobku nebo od smlouvy odstoupit.
  • Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo nepoškozené. Na pozdějsí reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

 

  • Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem
  • Komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak.

 

  • Osobní odběr zboží
  • Pokud zákazník objednává zboží přes internet a odebírá ho osobně, dodavatel se se zákazníkem předem domluví na termínu vyzvednutí. Platební instrukce budou zákazníkovi zaslány po přijetí objednávky.
  • Zákazník má právo si zboží v provozovně dodavatele před uzavřením kupní smlouvy prohlédnout.
  • v případě osobního odběru zboží v provozovně dodavatele se kupní smlouva považuje za uzavřenou po zaplacení plné kupní ceny a převzetím zboží zákazníkem.
  • Prodávající poskytuje záruku za jakost a zboží a to podle druhu zboží.

 

  • Záruční podmínky a reklamace - uplatnění práv z odpovědnosti za vady
  • V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím přeprace, je kupující povinen zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.
  • Obratem po obdržení oznámení o závadách prodávající informuje kupujícího o následném postupu.
  • Závěrečná ustanovení
    • Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., zákon na ochranu spotřebitele. Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník.
    • Kupující souhlasí se zpracováním svých osobních údajů a dává souhlas se shromažďováním a zpracováním svých osobních údajů prodávajícím, a to za účelem dodání zboží a jeho inzerce. Nakládání s osobními údaji kupujících podléhá úpravě zákona 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti kupujícího odstranit z databáze.
    • Kupující souhlasí s tím, že mu mohou být zasílány emailem informace o novinkách a změnách obchodních podmínek prodávajícího.
    • Změny obchodních podmínek nebo smlouvy mohou být činěny pouze písemně, změněné obchodní podmínky jsou účinné dnem jejich zveřejnění.

 

 

Vaše názory...

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek