Podmínky prodeje
DORTY, ZÁKUSKY, CUKROVÍ
Objednávky na tyto výrobky přijímám telefonicky, osobně nebo e-mailem. Při objednávce e-mailem ale požaduji minimálně telefonické potvrzení.
V případě objednávek svatebních dortů a zákusků je nutné osobní setkání, kde všechno podrobně dohodneme a sepíšeme.
Všechny výrobky si zákazník vyzvedává osobně v místě provozovny (adresa v kontaktech) v dohodnutém termínu. Dorty jsou umístěné na ozdobných podložkách a v krabicích. Zákusky předávám v papírových cukrářských krabicích, stejně tak cukroví a svatební koláčky.
Cukroví a svatební koláčky se objednávají na kg.
Zákusky se objednávají na kusy, vzhledem k tomu, že výroba je zakázková, je stanoveno minimální množstí 10 ks od druhu.
Dorty - zákazník by měl mít představu jak asi velký dort si přeje, případně pro kolik lidí je určen. Předem je dohodnutá i přibližná cena. U potahovaných dortů není možné stanovit přesnou cenu, neboť výsledná váha se může mírně lišit podle náplně, zdobení atd. Rozdíl oproti dohodě ale nebývá větší než + - 0,5 kg.
Při uzavření objednávky je požadována záloha 50% z ceny. V případě že zákazník zruší objednávku více než týden před termínem dodání, je možné zálohu vrátit v plné výši. Pokud je objednávka zrušena méně než týden před předáním, je účtován storno poplatek 15% z celkové ceny. Pokud si zákazník objednávku nevyzvedne, záloha se nevrací. Pokud objednávku musím zrušit z vážného důvodu já, tak samozřejmě vracím plnou zálohu.
Doplatek v hotovosti je požadován při převzetí zakázky.
PERNÍKY A PERNÍKOVÉ DEKORACE
Všechny výrobky jsou dodávány zabalené v celofánu.
Pokud si objednáte cokoliv z menších dekorací, nebo vánočních ozdob, pošlu Vám balíček s příplatkem za křehké, Českou poštou s poštovným dle platných tarifů ČP.
Při objednání prostorových perníkových dekorací je nutné osobní převzetí na uvedené adrese v domluveném termínu. Perníkové dekorace jako chaloupky, sáně a prostorové svícny jsou velmi křehké a České poště nedůvěřuji natolik, abych si je troufla poslat. Takže upřednostňuji osobní odběr. Další možnosti předání najdete vlevo v kolonce Dovoz.
Pokud jsou perníky posílány poštou, informace o odeslání balíčkou je zaslána e-mailem a balík by měl být doručen do 3 dnů od odeslání. Pokud se tak nestane, je nezbytné o tom ihned informovat prodejce.
- Dodací lhůta u dekorací je 2-3 týdny, termín dodání může být určen individuálně podle dohody se zákazníkem
-
Potvrzení objednávky
-
Objednávku je nutné provést písemně e-mailem i po telefonickém hovoru ohledně objednávky. Potom je během 24 hodin objednávka potvrzena e-mailem a zaslány podklady pro platbu (pokud bude zboží hrazeno předem)
-
Zrušení objednávky
- Objednávka může být zrušena ze strany zákazníka i dodavatele až do potvrzení objednávky dodavetelem a to bez udání důvodu. Je-li objednávka zrušena dodavatelem je uveden i důvod, proč není možné objednávku potvrdit (velké množství objednávek, zakázku není možno v daném termínu splnit apod...)
-
Způsob úhrady
-
Kupní cena zboží může být uhrazena několika způsoby. Zboží je možné zaplati v plné výši hotově při převzetí zboží, nebo platbou předem bankovním převodem. Způsob úhrady prosím uvést v objednávacím e-mailu. Potvrzení o platbě bude dodáno s fakturou v balíčku nebo při osobním převzetí
- Převzetí zboží
- Zákazník je povinen prohlédnou si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží. V případě jeho poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
- Dojde-li k poškození zboží před jeho převzetím zákazníkem, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny výrobku nebo od smlouvy odstoupit.
- Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo nepoškozené. Na pozdějsí reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
- Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem
- Komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak.
- Osobní odběr zboží
- Pokud zákazník objednává zboží přes internet a odebírá ho osobně, dodavatel se se zákazníkem předem domluví na termínu vyzvednutí. Platební instrukce budou zákazníkovi zaslány po přijetí objednávky.
- Zákazník má právo si zboží v provozovně dodavatele před uzavřením kupní smlouvy prohlédnout.
- v případě osobního odběru zboží v provozovně dodavatele se kupní smlouva považuje za uzavřenou po zaplacení plné kupní ceny a převzetím zboží zákazníkem.
- Prodávající poskytuje záruku za jakost a zboží a to podle druhu zboží.
- Záruční podmínky a reklamace - uplatnění práv z odpovědnosti za vady
- V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím přeprace, je kupující povinen zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.
- Obratem po obdržení oznámení o závadách prodávající informuje kupujícího o následném postupu.
- Závěrečná ustanovení
-
- Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., zákon na ochranu spotřebitele. Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník.
- Kupující souhlasí se zpracováním svých osobních údajů a dává souhlas se shromažďováním a zpracováním svých osobních údajů prodávajícím, a to za účelem dodání zboží a jeho inzerce. Nakládání s osobními údaji kupujících podléhá úpravě zákona 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti kupujícího odstranit z databáze.
- Kupující souhlasí s tím, že mu mohou být zasílány emailem informace o novinkách a změnách obchodních podmínek prodávajícího.
- Změny obchodních podmínek nebo smlouvy mohou být činěny pouze písemně, změněné obchodní podmínky jsou účinné dnem jejich zveřejnění.
Vaše názory...
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.